Obchodné podmienky

1. Základné údaje Sídlo firmy:

Miroslav Lesnik

Gorkého 469/1

068 01 Medzilaborce

IČO 34 811 851
DIČ 1030 56 3226

OU-HE-OZP-2014/004759-2, č. živnostenského registra 705-5558

OU-HE-OZP-2015/003375-2, č. živnostenského registra 705-5558

 

Číslo účtu: 291 366 7650/1100
Banka: Tatra banka, a.s.

Kontaktná osoba: Miroslav Lesnik
Tel: +421 907 227 288
Mail: mojfotodarcek@gmail.com

 

Prevádzka:

Môj fotodarček

ul. 26 novembra 1

066 01 Humenné

 

(ďalej len predávajúci)

 

2. Objednávka

Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za záväzné sa považuje potvrdenie telefonické (verbálne, SMS, MMS) alebo e-mailové, a to také, ktoré je realizované po predchádzajúcom odoslaní elektronickej objednávky alebo objednávky na základe telefonického rozhovoru (potvrdenie o prijatí objednávky do systému nie je považované za záväzné). Kontakt nutný k potvrdeniu objednávky vykonáva spravidla predávajúci po overení dostupnosti a termínu dodania požadovaného tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho množstvo), cena za tovar, prepravu alebo ďalšie služby, spôsob a termín doručenia.

3. Storno objednávky

Storno objednávky zo strany kupujúceho: Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade ak ešte nebola odoslaná. V prípade stornovania odoslanej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním (zvyčajne zbytočne vynaložené náklady súvisiace s odoslaním objednávky, poštovné a balné a pod). Storno objednávky zo strany predávajúceho: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

* objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.)

* tovar nie je skladom. V prípade, že táto zriedkavá situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny a nákladov za doručenie, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet bez zbytočného odkladu. Výnimkou by boli situácie ak bol predávajúci odcestovaný a podobne. V takomto prípade by suma bola prevedená ihneď po návrate, najneskôr do 15-tich dní.

* v prípade ak sa ukáže, že kupujúci v minulosti neprevzal zásielku alebo nedodržal obchodné podmienky alebo sa správal akýmkoľvek iným nevhodným spôsobom. Predávajúci bude včas kupujúceho informovať e-mailom alebo telefonicky o zamietnutí potvrdenia objednávky. V prípade, že kupujúci už zaplatil, platí vyššie uvedené.

 

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho. Zákazník, ktorý nakupuje tovar má v súlade s platnými právnymi predpismi právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy, ak ide o predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho a určeného osobitne pre jedného kupujúceho (ak ide o produkt s potlačou). Toto ustanovenie sa vzťahuje na všetok tovar s potlačou ponúkaný v našom e-shope. Každá objednávka je vyhotovená podľa individuálnych požiadaviek zákazníka, t.j. veľkosť, farba a potlač. Taktiež nie je možné vymeniť už potlačený produkt za inú veľkosť alebo farbu. Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí predajca zákazníkovi a zákazník predajcovi všetky vzájomne prijaté plnenia. Odstúpiť môže zákazník tak, že túto skutočnosť oznámi predajcovi vopred, a to e-mailom, písomne, osobne, alebo telefonicky. Pri odstúpení je nutné predložiť originál faktúry alebo pokladničného dokladu. Alternatívne postačí naskenovať a e-mailom zaslať pokladničný doklad, naskenovanú faktúru alebo elektronickú faktúru zaslanú e-mailom.  Pokiaľ zákazník tovar zaslaný dobierkou ešte neprevzal, je nutné, aby informoval predajcu o plánovanom neprevzatí. Toto neprevzatie potvrdil doručovateľovi (napr. „odmietam prevziať“ na pošte alebo kuriérovi) a uhradil náklady za dopravu (ako napr. zbytočne vynaložené obojstranné poštovné) predajcovi na účet. Pokiaľ už zákazník tovar prevzal, zašle tovar späť na adresu predajcu, kde predajca bez zbytočného odkladu posúdi stav vráteného tovaru. V prípade, že je tovar vrátený predajcovi v inom ako neporušenom stave, je zákazník povinný nahradiť predajcovi hlavne náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.). Predajca je v prípade odstúpenia povinný zákazníkovi vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť po odpočítaní nákladov s uvedeným tovaru do pôvodného stavu (v prípade ak takáto situácia nastane). Spôsob vrátenia tovaru je čisto voľba kupujúceho. Tovar však odporúčame doniesť osobne alebo posielať doporučene, prípadne poistene (u drahšieho tovaru) nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám (Doporučene neznamená na dobierku! Je nutné posúdenie stavu tovaru pred vrátením kúpnej ceny a toto nie je možné v prípade dobierky z viacerých dôvodov. Vrátenie tovaru formou dobierky nebude akceptované, resp. dobierka nebude prevzatá!).

5. Dodacie podmienky

Dodanie predmetu plnenia (objednaného tovaru) bude podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. V prípade dostupnosti tovaru (tzv. tovaru skladom) je to zvyčajne do 2 až 3 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky v prípade dobierky. V prípade doporučenej alebo obyčajnej zásielky do 2 až 3 pracovných dní od prijatia platby na účet. Vo výnimočných až zriedkavých prípadoch (napr. ak tovar nie je skladom alebo je predajca odcestovaný) a po dohovore s kupujúcim môže byť dodacia lehota dlhšia. Predávajúci si taktiež vyhradzuje právo predĺženia spomínanej lehoty v prípadoch ak zanechá oznámenie o odcestovaní na hlavnej strane svojho internetového obchodu alebo v podobnej sekcii, kde je takéto oznámenie jasne viditeľné pred realizovaním objednávok, alebo takéto oznámenie zašle kupujúcemu e-mailom pred potvrdením objednávky. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúcim. V prípade ak kupujúci jasne neuvedie inú dodaciu adresu, bude mu tovar zaslaný na adresu, ktorú má registrovanú v našom systéme alebo zadanú v objednávkovom formulári. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje (objednáva) predávajúci. Zásielka s tovarom obsahuje daňový doklad (faktúru alebo pokladničný doklad - blok), ale nemusí v prípade ak je takýto doklad zasielaný elektronicky emailom. Faktúra – písomná alebo elektronická alebo pokladničný doklad - blok taktiež slúžia ako dodací a záručný list. Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku kupujúcim.

6. Zodpovednosť za vady tovaru a záruka

Viď všeobecné záručné podmienky.

7. Ochrana osobných dát a registrácia zákazníka

Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť naše služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a nikdy neposkytujeme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch. (Tretím subjektom sa nepovažujú poštové a kuriérske služby pre účely doručenia zásielky).

8. Platba a doprava

a.) Platba bankovým prevodom

Za tovar vopred zaplatíte podľa zvoleného spôsobu doručenia. Suma je súčet ceny / cien tovaru a nákladov za dopravu, resp. zvoleného poštovného s balným. Doručenie je realizované Slovenskou poštou ak nie je dohodnuté inak. Tovar vám bude doručený do 2-3 pracovných dní odo dňa prijatia platby na náš účet. Cena za balné a dopravu je tá istá, ako pri objednávke na dobierku

c.) Dobierka:

Tovar je zasielaný ihneď po potvrdení objednávky a vyrobení: Tovar zasielame Slovenskou poštou alebo kuriérom SP. Tovar posielaný SP zaplatíte na pošte alebo Vášmu doručovateľovi/ke. V prípade ak nie ste zastihnutý/á, váš doručovateľ/ka by Vám mal nechať vo vašej schránke oznámenie o uložení zásielky a vaša miestna pobočka pošty uchováva zásielku na svojom sklade po dobu 18 dní. V prípade, ak by ste takéto oznámenie nenašli vo svojej schránke, prosíme kontaktujte nás kvôli podaciemu číslu, alebo ďalším postupom. Pri posielaní tovaru kuriérom SP, kuriér SP Vás bude vopred telefonicky kontaktovať o doručovaní zásielky a dohodne si s Vami termín doručenia v prípade že Vás nezastihne uloží zásielku na pošte. Za tovar zaplatíte priamo kuriérovi, alebo po uložení na pošte.

 

Cena balného a dopravy v rámci územia SR:   2,90 EUR      Dobierka:   1,10 EUR

 

9. Záverečné

1) O celom procese sa snažíme zákazníka priebežne informovať. Vo väčšine prípadov nedochádza ku žiadnemu omeškaniu. V prípade ak by nastala akákoľvek nezvyčajná situácia alebo podozrivé meškanie zásielky, prosíme Vás okamžite nás kontaktovať.

 

2) Zákazník je povinný skontrolovať prepravný obal zásielky (obálku, krabicu a pod.) a prevziať ju len ak nie je poškodená. V opačnom prípade je nutné prevzatie zásielky odložiť alebo odmietnuť (v prípade odloženia pošta zásielky uchováva po dobu 18 dní na svojom sklade) a kontaktovať nás pre dohodnutie ďalšieho postupu. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované.

Všeobecné záručné podmienky Záruka:  poskytujeme záruku na bezproblémovú prevádzku zariadenia a jeho príslušenstva v trvaní 24 mesiacov začínajúcu plynúť dňom prevzatia tovaru. Ako záručný list nám postačí faktúra alebo pokladničný doklad.

Záruka sa nevzťahuje na vady zapríčinené: Používaním výrobku, ktorý je v rozpore s návodom na obsluhu. Mechanickým poškodením. Priamym kontaktom výrobku s vodou či inými tekutinami, ktoré vtiekli do vnútra. Nevhodným skladovaním a používaním vo vlhkom, prašnom či chemicky alebo ináč agresívnom prostredí. Zásahom nepovolanej osoby.

Záruka sa nevzťahuje na: Chyby zavinené neodborným zaobchádzaním. Závady spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením. Prirodzené opotrebovanie vonkajších povrchov. Poškodenie v dôsledku havárie, živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok. Bežné opotrebovanie výrobku vzniknuté jeho používaním .

V prípade rozporu tovaru so zmluvou/popisom/návodom má zákazník nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:

* bezplatným uvedením tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy, iba vtedy, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

* primeraným znížením kúpnej ceny (záruka sa potom nevzťahuje na vadnú súčasť / predmet reklamovanej veci).

* náhradným dodaním tovaru.

Vyhľadávanie

Kontakt

Miroslav Lesnik Gorkého 469
Medzilaborce 068 01

Prevádzka - Môj fotodarček
ul. 26. novembra 1
Humenné 066 01
0907 227 288 IČO 34 811 851
DIČ 1030 56 3226
Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode